Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 mai 2020

HAI dă-mi MÂNA FATĂ BUNĂ

   Hai dă-mi mana fată bună
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Hai dă-mi mâna fată bună
Şi urmează mă te rog,
Să ieşim sub clar de lună
Să privim florile cum dorm.

S-a ascultăm izvorul rece
Cum curge usor la vale,
Şi în razele de lună
Să-ţi privesc, chipul de zînă

Vino fată lângă mine
Să vorbim despre iubire,
Să-ţi mărturisesc în șoaptă
Cât poţi tu să-mi fi de dragă.

Da fată ai înţeles
Inima mea îţi aparţine,
Te iubesc, şi îmi doresc
Lângă tine fericire.

Să ne bucurăm noi.doi
De nopţi şi zile senine,
Să te-alint, şi să-ţi şoptesc
Tu eşti marea mea iubire.

Amândoi să fim mereu
Împreună peste tot,
Vino fată, hai dă-mi mâna
Vino să fim amândoi.

7 Mai .2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu