Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 mai 2020

HAI SĂ RĂMÂNEM COPII

Hai să rămânem copii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti unica mea fericire
Alintul meu, tot ce iubesc,
Tu mă faci să trăiesc frumos, să cred în mine
Tu îmi faci viaţa ca-n poveşti.

Noi doi trăim frumos un vis
Povestea noastră de iubire,
Suntem frumoşi şi fericiţi
Ne bucurăm de tot ce ne oferă zilele senine.

Hai să rămânem mereu copii
Măcar pînă la sfârşitul vieţii,
Să ne iubim, să fim nedespărţiţi
Pentru că amandoi avem în piept o singură inimă. ❤️

Tu eşti copilul meu frumos
Iubita mea, zîna cea bună,
Cu tine totul e sublim
Trăiesc frumos, Îngerul meu.

Şi îţi promit că n-am să las nimic să te atingă
Nici soarele să intre în nori,
Te iubesc mult, iubirea mea divină
Vreau să fim doi copii mereu.

3 Mai. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu