Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 decembrie 2019

VINO MAI APROAPE

Vino mai aproape
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Atâtea zile se scurg fără rost
Soarele parcă străluceşte în zadar,
Şi tu şi eu batem pasul pe loc
Fără să ne dăm mâna.

Şi tu şi eu avem acelaş vis
De-a alunga singurătatea,
Tu îl cauţi pe Făt Frumos
Eu pe Ileana Cosânzeana. .

Atâtea visuri şi dorinţe
Iluzii desenate-n mintea mea,
Că o găsesc noaptea în vise
Dar când se face dimineaţă sunt tot singur la cafea.

Orgoliul ăsta ce ne-a prins
Ne mistue pe amândoi,
Ne placem dar nu ştiu de ce fugim
Trăim cu visele ce ne-amagesc.

Hai să ne îndreptăm privirea unul către celălalt
Şi să privim în viitor,
Să ne dăm mâna şi să ne iubim
Să împărţim la doi tot ce trăim.

Trec anii și vom regreta
Că i-am lăsat să treacă fără rost,
Vino şi ia-mă în braţe, fi iubita mew
Şi hai sã gustăm amândoi din fericire.

Poate că nu sunt eu după revistă
Şi nici vre-un manechin,
Dar te iubesc şi ţin la tine
Şi vreau să te răsfăţ şi să te ocrotesc.

16 Decembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu