Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 decembrie 2019

TE-ASTEPT CU BRAŢELE ÎNTINSE

Te-aştept cu braţele întinse
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Te-aştept cu braţele întinse
Să-mi potoleşti dorul ce arde-n mine,
Şi să mă pierd în ochii tăi
Să gust dinou ata iubire.

Te-aştept să îmi potoleşti setea
Ce mă usucă pe interior,
Să îţi gust buzele dulci ca mierea
Şi să adorm la pieptul tău.

Te-aştept, hai vino şi dă-mi mâna
Şi hai să fim noi amândoi,
Să ne iubim, să trăim clipa
S-avem o viaţă minunată-n doi.

21 Decembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu