Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 27 decembrie 2019

TU MI-AI DESCHIS OCHII

Tu mi-ai deschis ochii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ai venit în viaţa mea cu mângâiere
Şi mi-ai şters din suflet lacrima,
Ai făcut să-mi bată iar inima-n piept
Tu mi-ai arătat iubirea.

Mi-ai pus în privire zâmbet
Şi în ochi imagini de poveste,
Ai dat viaţă visurilor mele
Şi mi-ai împlinit dorinţele.

Astăzi tu eşti Zana mea cea bună
Te iubesc din toată inima,
Am să te ţin strâns de mâna
Ca nimeni să nu te poată lua.

Pentru mine tu eşti poezie
Dulcele cuvânt ce îl rostesc,
Te iubesc dulce minune
Eşti îngerul meu cel păzitor.

27 Decembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu