Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 5 decembrie 2019

O RAZĂ DE SOARE

O rază de soare
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

“Și aș mai vrea să fiu ceva:
O rază lucitoare -
Și străbătând în lumea rea
Să duc lumina undeva,
Să încălzesc pe cineva
Și să mă-ntorc în Soare...”

Şi de-aş putea măcar o clipă
Să vin mult mai aproape,
Să te mângâi şi să-ţi văd ochi
Şi să te strâng în braţe.

Să-ţi mai aud vocea ,cea blânda
Şi inima cum bate,
Şi să mă joc în părul tău
Să-mi mai adormi în braţe.

Ce mult aş vrea să fiu acum
Acolo lângă tine,
Şi tot ce scriu astăzi în vers
Să le-auzi de la mine.

Căci te iubesc mi-eşti tare drag
Te văd ca pe un înger,
Dacă-aş putea măcar o clipă
Să fiu acum cu tine.

5 Decembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu