Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 decembrie 2019

TI-AM PUS INIMA ÎN PALMĂ

Ţi-am pus inima în palmă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ţi-am pus inima în palmă
Vreau să ai grijă de ea,
A plâns mult şi-a vărsat lacrimi
A iubit şi-a suferit.

Am încredere în tine
Te iubesc şi nu mă tem,
Tu mi-eşti sufletul pereche
De ani mulţi eu te aştept.

Bate inima în palmă
N-o răni ,păstreaz-o bine,
Ea nu are apărare
Doar iubire pentru tine.

21 Decembrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu