Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 februarie 2023

VINE PRIMĂVARA

                 Vine primăvara
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Iubito, vine primăvara
Priveşte florile, au înflorit,
Ascultă ciripitul păsărelelor
Şi vezi cât e de vesel soarele.

      Iubito lângă tine eu mereu am primăvară
Pentru că tu eşti floarea mea ce-a dragă,
Tu mă faci fericit, tu mă alinţi
Tu eşti tot ce am eu, îngerul meu divin.

      Mereu te voi iubi, Micto
Voi fi cu tine neîncetat,
Şi voi avea grijă ca ochii să-ţi zâmbească
Să străluceşti, căci tu eşti primăvara mea.
         TE♥IUBESC♥
          16 Februarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu