Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 februarie 2023

SCUFIŢA ROŞIE

           Scufiţa roşie
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Dulce este şi frumoasă
O iubesc, mi-e dragă rău,
E iubita mea gingaşă
Ea, e zîna zorilor.

      Rosie-n obraji frumoasă
Strălucește ca un înger,
Este  ea minunea mea
Scufiţa roşie, da.

      Mai frumoasă ca-n poveşti
O iubesc, e tot ce am,
E minunea mea, zâmbesc
Fericit mă face ea.

      A venit în viaţa mea
Şi mi-a dat iubirea ei
Este fata mea cea dragă
Te ador dragostea mea.
         1 Februarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu