Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 februarie 2023

IUBIREA TA

                Iubirea ta
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Iubirea ta m-a ridicat
Eram pierdut, mă prăbuşisem,
Nu mai credeam de loc că se va întâmpla
Să am şi eu un vis real în astă lume.

      Citeam în cărţi, vedeam în filme
În versuri multe, poezii,
Un paradis frumos, iubirea
Pe care eu nu mai credeam c-o voi trãi.

      Şi uite că s-a întâmplat
Ca tu să apari în calea mea,
Suflet frumos, suflet curat
O dulce fată aşa cum am visat.

      Răbdare ai avut cu mine
Mai sprijinit când mi-a fost greu,
Acum totu-i frumos ca-n filme
Eu te iubesc cum mă iubeşti şi tu.
         12 Februarie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu