Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 februarie 2023

CE DULCE EŞTI IUBITA MEA

              Ce dulce eşti iubita mea
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Eşti cea mai minunată fată
Eşti dulce, scumpă te iubesc,
Tu mi-ai furat inima toată
Şi m-ai făcut iar să zâmbesc.

      Tu ai dat viaţă visurilor mele
Tu sufletul mi-ai vindecat,
Mi-ai şters lacrimile ce îmi curgeau din ochi
Tu eşti aici şi mă iubeşti.

      Te-ador, Micuţa mea prințesă
Tu eşti tot ce iubesc mai mult,
Cea mai frumoasă şi senină Zana
Iubita mea, eşti dulce, scumpă. Te divinizez.
        TE♥IUBESC♥ ENORM
          17 Februarie. 2023

     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu