Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 14 februarie 2023

CÂT DE MULT TE IUBESC

              Cât de mult te iubesc
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Când te-am ales, am făcut asta din iubire
Pentru că în inima ta am găsit mângâiere,
În sufletul tău alinare şi căldură
Şi în vocea ta dulce, blândeţe, şi răsfăţ

      Pe tine te iubesc cu tot sufletul meu
Tu eşti soarele, întreg orizontul meu,
O strig în gura mare, asta trăiesc
Tu eşti fata mea dragă, Te iubesc.

      Nu doar astăzi am sentimentul ăsta
Nu am nevoie de-o zi a iubirii,
Ci fiecare zi e pentru mine
Motiv de fericire, Mă îndrăgostesc de tine.

      Viaţa cu tine e un dar
Totu-i sublim, are culoare,
Te iubesc mult Micuţa mea
Tu eşti intregul univers, eşti viaţa mea.
          14 Februarie. 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu