Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 mai 2021

UNDE EŞTI?

                 Unde eşti?
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Trec zilele şi-mi este tot mai greu
Mă încearcă amintirile,
Mi-e dor de tine, dor de noi
Pe unde eşti, ţi-e bine?.

   Eu te-am iubit, şi te iubesc
Visam că vom fi împreună,
Şi astăzi încă mai păstrez
Iubirea pură pentru tine.

   Mă-ntreb, tu mai iubit vreodată
S-au a fost un moment de rătăcire?,
În piept aşa frumos îmi bătea inima pentru tine
Eu, te-am iubit, şi te iubesc şi astăzi.

   Iubirea încă este vie
Şi te aşteaptă să revi,
Să fim noi doi o viaţă împreună
Gândeşte-te nu te grăbi!
          5 Mai. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu