Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 16 mai 2021

EŞTI FATA DIN VIS

                     Eşti fata din vis
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Mereu apari în visul meu
Tu fată divină,
Mă fascinezi cu, chipul tău
Şi inima senină.

   Îmi place mult prezenţa ta
Îmi este foarte bine,
Ce mult aş vrea de s-ar putea
Să rămâi lângă mine.

   Nimic din tot ce am
Nu este mai frumos,
Doar tu mă faci să cred în fiecare zi
Dă-mi mâna, fi îngerul meu.

   Te plac şi te ador, eşti minunată
Vreau ca tu şi eu,
Să ne creem o viaţă împreună
Şi fericiţi să fim mereu.

   Să avem nopţi şi zile de poveste
Şi amândoi să punem soarele pe cer,
Şi împreună să trăim frumos
Ani mulţi cu fericire.
                  16 Mai. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu