Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 3 mai 2021

MI-E TARE DOR DE TINE

                        Mi-e tare dor  de tine
               (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Mi-e tare dor de tine
Mă arde rău în piept,
Plânge inima-n mine
De ce nu vi?, te-aştept.

     Mi-e tare dor de noi
Şi zilele în care,
Eram noi amândoi
Şi ne ţineam în braţe.

     Te rog priveşte către mine
Căci te iubesc, mi-e dor,
Tu eşti tot pentru mine
Vreau să fim amândoi.

     Hai nu mai fi copilă
Cât de mult te iubesc,
Rămâi aici cu mine
Hai să fim amândoi.

     Să trăim fericiţi
Şi fie care clipă,
Să fie de poveste
Vrei să îmi fi iubită?!
          3 Mai .2021

   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu