Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 mai 2021

MI-AI ALINAT SUFLETUL

              Mi-ai alinat sufletul
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Tu ai făcut ca soarele să strălucească
Să-mi fie zorii zilei de poveste,
Să am mereu zâmbetul pe faţă
Să cred în mine, să iubesc.

   Tu mi-ai şters lacrima din ochi
Şi mai îmbrăţişat când mi-era greu,
Ai făcut tot ca astăzi să zâmbesc
Să simt, să spun din suflet. Te iubesc.

   Nu ştiu cum aş putea vreodată
Să-ţi mulţumesc, că-mi eşti aproape,
Eşti îngerul meu. Te iubesc
Eşti zîna mea frumoasă!
            11 Mai. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu