Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 17 mai 2021

ÎN BRAŢELE TALE

                          În braţele tale
             (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Eşti tot ce astăzi eu am mai de preţ
Soarele, cerul meu, întregul univers,
Eşti îngerul meu păzitor
Tot ce iubesc, tot ce ador.

   Tu mai făcut să ştiu ce e iubirea
Tu ai sădit în mine fericirea,
Mi-ai pus dinou zâmbetul în privire
Şi ai făcut să cred iar în iubire.

   La tine în braţe mă simt ocrotit
Fără de teamă de nimic,
Pe tine Dumnezeu mi te-a trimis
Ce bine că te am aici.

   Ţine-mă în braţe, şi nu îmi da drumu
Dă-mi linişte şi mângâiere,
Iar eu te voi iubi o vesnicie
Şi te voi scrie-n poezie.

   Vom fi mereu noi fericiţi
Uniţi la bine şi la rău în toate,
La tine în braţe mă voi linişti
Şi am să te iubesc o eternitate.
                  17 Mai. 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu