Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 13 noiembrie 2020

UN SUFLET MINUNAT

Un suflet minunat
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
13   Noiembrie. 2020

Eşti unică şi vreau să-ţi mulţumesc
Fată divină cu suflet de înger,
Că mă iubești și că mă ierţi
Atunci când fac greseli, tu nu te superi.

Mereu tu eşti în preajma mea
Cu gândurile otale bune tu mă ocroteşti,
Îmi porţi de grijă, te gândeşti
Dacă mi-e rău, dacă mi-e bine.

Îţi mulţumesc pentru că tu
Ai ştiut să-nţelegi sufletul meu,
Eşti unică, eu ţi-am mai spus
Ai sufletul frumos.

Nu voi uita a ta iubire
Chiar de vor trece anii mulţi,
Eşti sufletul frumos ce pentru mine
A, adus bucurie, şi m-a învăţat să zâmbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu