Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 noiembrie 2020

DOAR EU

                         Doar eu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
             25 Noiembrie. 2020
   Astăzi am rămas eu şi gândurile mele
Privind atent în viitor,
   La mâine, ziua care vine
Şi astfel eu îmi văd de drumul meu.

   În noptile când nu am somn
Vorbesc cu luna ce straluce,
   Doar ea mă ascultă e aici mereu
Lafel de singură ca mine.

   Cândva aveam şi eu prieteni
Credeam în ei, îi ajutam,
   Dar au plecat precum fac stelele
Când cerul este plin de nori.

   Dar nu m-am dat bătut, îmi e mai bine
Acum totul e mai curat,
   Căci din prietenie apare duşmănia
Totul are culoare, este mai curat.

   Nu alerga omule drag
După faimă şi amăgire,
   Păstrează lângă tine oamenii cei dragi
Şi nu tânji după prietenie.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu