Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 noiembrie 2020

TU EŞTI PERSOANA POTRIVITĂ

                    Tu eşti persoana potrivită
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                    21 Noiembrie. 2020
   Ne ştim de mult, şi ne iubim lafel
Avem aceleaşi zile însorite ,
   Mai sunt furtuni, mai sunt şi ploi
Dar pentru noi e totul bine.

   Ne răsfăţam, şi ne certăm
Aproape zi de zi,
   Dar tot noi suntem, ne iubim
Ne împăcăm mereu.

   Uneori suntem doi copii
Dar ne stă tarte bine,
   Tu eşti nervoasă eu nervos
Asta înseamnă iubire.

   Prefer să mă impac, cu tine la nesfârşit
Şi n-aş pleca la alta,
   Tu eşti iubirea mea, fata pe care mi-am dorit-o
Şi amândoi vom fi.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu