Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 noiembrie 2020

ŞI CÂT AŞ VREA

             Şi cât aş vrea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
              19 Noiembrie. 2020
   Şi cât aş vrea, nu e o poezie
Ci gândurile mele sincere,
   Nici dulci cuvinte, este o dorinţă
Aceea de a fi tu în viaţa mea.

   Mereu am încercat a spune
Timid prin vorbe sincere,
   Că te iubesc şi vreau să-mi fi soţie
Dar tu nu crezi, râzi şi te eschivezi

   Si cât aş vrea sa fi la mine în braţe
În nopţile de iarnă, să visăm frumos,
   Să te răsfăţ, să-ţi spun că îmi eşti dragă
Că te iubesc cu inima şi sufletul.

   Poate-ntr-o zi vei înţelege
Că te iubesc şi te ador,
   Că tu eşti marea mea minune
O cât aş vrea să astâmpere al meu dor.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu