Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 noiembrie 2020

DACĂ N-AI FI EXISTAT

             Dacă n-ai fi existat
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                15 Noiembrie. 2020
   Dacă n-ai fi existat
Astăzi eu eram pierdut,
   Rătăceam prin visul meu
Totul era prea pustiu.

   Tu mai ridicat de jos
Mi-ai dat aripi, acum zbor,
   Fericit astăzi trăiesc
Pentru că tu eşti aici.

   Toate zilele cu tine
Sunt acum de neuitat,
   Totul e un basm frumos
Totul e adevărat.

   Tu eşti îngerul meu drag
Şi din suflet te iubesc,
   Tot ce astăzi am mai scump
Te iubesc, atât îţi spun. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu