Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 8 aprilie 2020

TU MI-AI ADUS LINIŞTEA ÎN SUFLET

Tu mi-ai adus liniştea în suflet
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ai tu un fel frumos de-a fi
Eşti unică şi minunată,
Ţi-e sufletul curat, senin
Şi inima plină de bunătate.

Mai fascinat cu zâmbetul tău pur
Şi mai atras cu ata privire,
În ochii tăi eu am văzut
Ca tu eşti marea mea iubire.

Pe loc fiorii dragostei m-au scuturat
Şi inima în piept mi-a bătut tare,
Acum mi-esti zînă, te iubesc, cu adevărat
Eşti cea mai minunată floare.

Mi-ai adus linişte şi mângâiere
Şi sufletul mi l-ai oprit din plâns,
Te iubesc mult fată divină
Tu eşti un dar divin, tot ce iubesc.

8 Aprilie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu