Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 14 aprilie 2020

ÎN LIPSA TA

În lipsa ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În lipsa ta nimic nu e lafel
Ca-n zilele când eram amândoi,
Soarele nu mai e pe cer
Iar florile nu mai zâmbesc.

Zilele sunt tot mai lungi
Iar nopţile apăsătoare,
O linişte profundă a cuprins
Totul în jur, e ireal.

În lipsa ta eu m-am pierdut
Caut să văd ce n-a fost bine,
Vorbesc, cu vântul şi îi spun
Să aducă gândul meu la tine.

Vei înţelege mai târziu
Că te iubesc, că ţin la tine,
În suflet te păstrez, tu eşti aici
Unicul înger, marea mea iubire.

14 Aprilie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu