Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 18 aprilie 2020

POVESTEA LOR

Povestea lor
Autori. Alina Udrea şi Gabriel Răzvan Stoica)

Totul a început din joacă
Prieteni buni, se tachinau,
Ea e o prea frumoasă fată
Iar el poetul ce îi scria seara versuri dulci.

Din vorbă-n vorbă amândoi
Au inceput un joc, o glumă,
Să se descopere pe ei
Adevăr pur, s-au o minciună.

Au început cu provocări
Au râs, sau amuzat teribil,
Că dintr-odată poetul spune
Eşti hoaţă, inima mea e la tine.

Fata îi spune , -dă-mă în judecată
De nu-ţi comvine ne vedem la tribunal,
Acolo se rezolvă toate
Eu nu sunt hoaţă eşti un mincinos.

Zis şi făcut, ei au plecat
La tribunal cum au vorbit,
Judecătorul i-a intrebat
Care-i motivul de-aţi ajuns aici?.

Băiatul spune. - Ea-i devină
Cu frumuseţea ei m-a fascinat,
Mi-a furat minţile cu a ei privire
Şi inima mea e acum la ea.

Fata răspunse. -Obiectez
Nu e cinstit, nu spune adevărul,
El este primul care a provocat
Poetul cu-alesale versuri.

Judecatorul hotărât
Cu vocea usor ridicată,
Pe-un tot apăsat a răspuns
Mergeţi voi la mediator, părăsiti sala.

Poetul ia fata de mână
Şi împreună au plecat,
Ajung la mediator şi spune
E hoaţă, inima mi-a furat.

Fata zâmbeşte ştrengăreşte
Se-amuza, de poetul şugubăţ,
Îi ia de mâina si-i vorbeşte
N-am ce să spun, eşti talentat.

Au plecat amandoi spre casă
Ia inima nu vrea să-i dea,
El o răsfaţă, -Eşti frumoasă
O fata minunată, muza mea.

Şi astăzi ei sunt fericiţi
Ea este lafel de frumoasă,
Poetul o adoră, îi spune, stai mereu aici
Prietena mea cea dragă, zîna minunată.

18 Aprilie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu