Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 aprilie 2020

CÂND EŞTI LÂNGĂ MINE

Când eşti lângă mine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu eşti îngerul ce îmi dă viaţă
Tu dai zorilor lumină,
Tu faci florile să înflorească
Numai tu imi aduci fericire.

Mi-ai umplut sufletul de căldură
Şi mi-ai pus în inimă iubire,
Ai făcut să-mi fie viaţa poezie
Nu mai tu cu ata veselie.

Astazi ce trăiesc e vis real
Tu eşti lângă mine, te iubesc,
Mai făcut să zîmbesc iar
Din suflet îţi mulţumesc.

Amândoi ne completăm
Suntem un întreg perfect,
Te iubesc şi te ador
Zînă bună din poveşti.

21 Aprilie2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu