Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 februarie 2020

VINO DEGRABĂ CĂ MI-E DOR

Vino degrabă că mi-e dor
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Au trecut câteva zile
Decând ai plecat departe,
Gândul meu e tot la tine
Te strig şi te vreau aproape.

Mi-este dor de noi când noaptea
Adormeam îmbrăţişati,
Şi de zorii dimineţii
Când pe frunte te sărutam.

Vino repede la mine
Stinge-mi dorul ce mă arde,
Nu pot trăi fără tine

Greu trec zilele, sunt ani
Tot mai greu mi-e fără tine,
Te astept, vino degrabă
Să fi mereu lângă mine.

2 Februarie. 2020
Te iubesc, vino aproape.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu