Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 februarie 2020

DE CE MĂ BÂRFEŞTI?

De ce mă bârfeşti?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De ce vorbeşti de mine, ce rău ţi-am făcut?
De ce seară de seară de mine tu discuţi?,
Ce ai cu viaţa mea, tu nici nu mă cunoşti
Pe grupuri, peste tot, de mine tu vorbeşti.

De ce te-nversunezi
De ce ai ură în tine?,
Ce vrei defapt să faci
De mă vorbeşti pe mine?.

Gândeşte-te puţin
La tot ce vrei să faci,
Vorbind mereu de mine
Pierzi timp, idei, de ură te încarci.

Ia seama la ce spun
Vreau să îţi dau un sfat,
Aşa cum procedezi
Îţi face rău tu defapt.

Sunt şapte ani de zile
Decând tu zi de zi
Vorbeşti neincetat
Zău, nu te-ai plictisit?

Asta fac, cei ce n-au
Mintea întreagă în cap,
Vorbesc urât de alţii
Pierd timp şi s-au ratat.

Nu mă mai afectează nimic din tot ce faci
De-adreptul eşti penibil crede-mă ai expirat,
Şi lafel cei, ce-asculta
Barfa ta de nimic, eşti mic.

11 Februarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu