Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 februarie 2020

MĂ GÂNDESC

Mă gândesc
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am căzut puţin pe gânduri
Singur stau şi mă întreb,
De ce omule în suflet
Eşti hain, şi faci doar rău?.

Ai în inimă  venin
Şi în minte gânduri strâmbe,
De invidie eşti plin
Zi şi noapte numai bârfe.

Tu te crezi superior
Şti decât să spui de alţii,
Te crezi breaz, iar restul proşti
Doar tu deti adevărul  .

Scapă omule de ură
Fi înstare de ceva,
Umpleţi timpul cu, cultura
Numai bârfi neîncetat.

Niciodată în lumea asta
Omul prost n-a reuşit,
Ura i-antunecat viaţa
Şi încet la dărâmat.

Caută să ai în suflet
Soare, zâmbet, gând frumos,
Numai sta şi mai bârfi
Trăieşte-ţi viaţa frumos.

27 Februarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu