Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 februarie 2020

DOAR UN PRIETEN

Doar un prieten
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Nu am nevoie de prieteni mulţi
Nu face bine multă gălăgie,
Toţi îţi zâmbesc şi sunt aici
Şi apoi te loveşte pe la spate.

Nu vreau faimă şi anturaje
Nu am nevoie de atenţii,
Doar un prieten mi-e de-ajuns
Să cred în el, să-mi fie frate.

Acolo unde sunt prieteni mulţi
Apare bârfă şi frustrare,
Mai bine un prieten şi atât
Nu vreau să am parte de stres şi supărare.

24 Februarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu