Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 9 februarie 2020

MI-E DOR DE MARE

Mi-e dor de mare
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-e dor de marea învolburată
De valurile şi de pescăruşii ei
De-apusul şi de luna ce-şi scãlda razele în luciul ei.
De răsăritul soarelui în zori.

Mi-e dor de marea aceea albastră
Unde-notam noi amândoi,
De-acele îmbrăţişări tandre şi calde
Mi-e dor de noi.

Abia aştept să vină vara
Să mergem iar pe malul mãrii,
Să ne jucăm pe plajă în nisip
Şi sq-notam în valuri.

Mi-e dor să ne plimbăm noaptea pe plajă
Când suntem numai noi şi marea,
Să te sărut când luna străluceşte tare
Mi-e dor de mare.

9 Februarie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu