Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 iunie 2022

RIDICA-MA

               Ridica-mă
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Mă prăbușesc iubito
Mă arde dorul tău,
Vino și Ia-mă în brațe 
Vreau tu să mă alini.

     Mi-e greu că ești departe
Și sunt neliniștit,
Te vreau pe tine aproape
Vino și stai aici.

     Îmi pare rău că nu știu
Dorul să-l controlez,
Greșesc, mă cert cu tine
Dar sincer te iubesc..

     Te rog Ia-mă de mână
Te rog, nu vreau să pleci,
Tu ești o dulce floare
Din suflet te iubesc.
     17 Iunie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu