Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 iunie 2022

NE-AM CERTAT

          Ne-am certat
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Ne stă bine împreună
Ne iubim enorm de mult,
Însă tu  nu ști de glumă
Și astfel noi ne certăm.

     Vreau să-mi fi mereu aproape
Dorul mă strânge prea rău,
Dar tu cu lejeritate
Spui, așteaptă iubitul meu.

     Pun bot și mă enervez
Îți închid în nas apelul,
Tu te-amuzi, nu te stresezi
Iar eu îmi smulg din cap părul.

     Plin de nervi îți spun, renunț
Totul se termină aici,
Dar tu râzi și mă alinți
Mă oprești mereu din drum.

     Ne-npacam, așa-i iubirea
Fericiți suntem noi doi,
Cearta e așa o glumă
Noi uniți, veseli, vioi.
Te iubesc mult G❤️😘❤️😘❤️❤️
       21 Iunie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu