Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 iunie 2022

NU POT SĂ TRĂIESC FĂRĂ TINE

           
             Nu pot să trăiesc fără tine
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     De când te-am cunoscut am înţeles
Că tu eşti jumătatea mea perfectă ,
Că din suflet eu te iubesc
Și nu pot să traiesc fără de tine o secundă.

     Eşti mângâierea inimii ce-mi bate-n piept.
Eşti soarele ce străluceşte ziua întreagă,
O Doamne cât de mult eu te iubesc
Nu pot sã mai trăiesc nici o secundă fără tine.

     Şi când se va ivi momentul
Acela de-a nedespărți,
Peste o sută de an să mor cu o zi înaintea ta
Căci nu pot trăi fără tine.
     12 Iunie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu