Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 iunie 2022

MAI AM UN SINGUR DOR

               Mai am un singur dor
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Sunt multe dorurile mele
Mă arde rău în inimioară,
Mă mistue și mă captează
Și mă îndreaptă către tine.

     Un singur dor mai am acum
Vreau să te am pe tine aproape,
Să-mi fi soţie, să-ţi fiu soț
Și să trăim în lumea noastră.

     Mi-e dor și ard de nerăbdare
Să îmi adormi seara în braţe,
Să fim mereu noi doi aproape
Iubita, stinge dorul meu.

     Mi-e greu să ştiu că eşti departe
Și asta rău mă chinue,
Iubeşte-mă și vino aproape
Te rog nu ma lăsa să-mi fie dor.
            10 Iunie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu