Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 aprilie 2022

O LACRIMĂ DE BUCURIE

                O lacrimă de bucurie
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica),

      Te iubesc, sunt sincere cuvinte
Pe care ţie ţi le spun,
Eşti îngerul meu de lumină
Eşti zîna bună din poveşti.

     Iubita mea te scriu în poezii
Tu ești seninul cerului albastru,
Mi-ai scris pe suflet, tu mă faci fericit
Și astãzi plâng de bucurie.

     Eşti cea mai minunată fată
Şi te iubesc din toată inima,
O lacrimă de bucurie-mi curge
Că tu ești jumatatea mea. .
Te iubesc. 💓💓💓💓💓💓💓💓
             7 Aprilie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu