Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 aprilie 2022

MI-E TARE DOR DE TINE

                       Mi-e tare dor de tine
               (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Mi-ai furat inima, acum este la tine
Mai fermecat cu frumuseţea ta,
Ai aprins o văpaie în mine
Şi m-am indragostit de tine, da.

      Dujman mi-e timpul, trece repede
Atunci când suntem împreună,
Aşa e când eşti fericit
Când iubeşti sincer din inimă.

     Aruncă-mi dorul, rău mă arde
Priveşte bine, te iubesc,
Vino aproape nu mai sta departe
Să nu mai treacă timpul fără sens.
                    1 Aprilie. 2022
      Acum noi ne cunoaştem, e frumos
Atât de dragă îmi eşti tu mie,
Când eşti departe mă topesc de dor
Hai vino repede la mine.

      Aştept cu nerăbdare ziua magică
Când tu frumoasă zînă ve fi mereu lângă mine,
Vom construi o lume pură
În care vom fi fericiţi mereu.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu