Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 12 aprilie 2022

ÎN BRAŢELE TĂU AM PLÂNS DE BUCURIE

               În braţele tău am plâns de bucurie
                  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Te iubesc din suflet
Pentru că exişti,
Că îmi eşti aproape
Şi că mă alinţi.

     Tu îmi dai putere
Tu mă ocroteşti,
Tu mă aduci înapoi
Când mă rătăcesc.

     Tu mă linişteşti
Când sunt agitat,
Tu-mi stergi lacrima
Când sunt supărat.

     Am plâns în braţele tale
Că te am pe tine,
Mai emoţionat
Plâng de bucurie.

     Te iubesc enorm
Zîna mea cea bună,
Eşti tot ce-am mai scump
Eşti a mea minune.
           12 Aprilie. 2022

   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu