Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 aprilie 2022

IUBITA MEA

               Iubita mea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
     
      Iubita mea ești cea mai dulce fatã
Tu îmi pui soarele pe cer,
În inimă căldură, bunătate
Şi în privire zâmbete.

      Eşti inima ce-mi bate-n piept
Izvorul meu de fericire,
Din tot sufletul te iubesc
Tu mi-ai schimbat viaţa în bine.

      Sunt fericit, şi şti de ce iubita mea?
Că tu eşti mereu lângă mine,
Acuma am motive să zâmbesc
Iubita mea, dulce minune.

      Ce fericit sunt când mi-adormi în braţe
Când dimineaţa zâmbim amândoi ,
Cu tine toate au culoare
Iubita mea, din suflet te iubesc.
                 4 Aprilie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu