Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 aprilie 2021

PĂCATUL MEU EŞTI TU

                         Păcatul meu eşti tu
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Lângă tine eu am cunoscut iubirea
Am gustat licoarea ei,
     Am simţit cu adevărat ce este fericirea
Şi-am trăit real un vis frumos.

     Astăzi eu te vreau pe tine
Să vi lângă mine zi de zi,
     Să ne bucurăm în doi de clipele senine
Într-un univers creat de noi.

     Să păcătuim frumos
Bucurându-ne de valul lin al fericirii,
     Să plutim uşor pe-un nor
Norul pur, purtat pe aripi de iubire.
                    17 Aprilie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu