Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 23 aprilie 2021

COMOARA DIN ADÂNCURI

               Comoara din adâncuri
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Păstrez cu drag în suflet
Comoara mea de preţ,
     Iubirea mea curată
Ce pentru tine o traiesc.

     Am pus-o acolo bine
Am asezat-o în vers,
     Pentru că pentru mine
Eşti un înger ceresc.

     Tu mai făcut să fiu
Un om bun, răbdător,
     Mai învăţat să cred
În dragoste şi dor.

     Aş vrea să nu spun multe
Din vorbe dulci, mieroase,
     Prin fapte tu dă-mi voie
Să te iubesc măi fată.

     Să şti că te iubesc
Şi vreau ţie să-ți dau,
     Inima ce îmi bate
Alintul şi răsfăţul meu,
     Vino te rog aproape.
                   23 Aprilie. 2021

    

    
   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu