Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 19 septembrie 2020

TE VREAU PE TINE ŞI ATÂT

         Te vreau pe tine şi atât
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                   19 Septembrie. 2020
În visul meu te-am desenat pe tine
Aşa frumoasă, cu suflet senin,
Şi astăzi cred că tu, fată senină
În viaţa mea tu vei veni.

Îmi eşti aproape zi de zi
De mână ne plimbăm,
Nu îmi pot lua privirea de la tine,
Te văd îngerul meu.

În piept îmi bate tare inima
Şi vreau să-mi fi aproape,
O viaţă întreagă zi de zi
Să fi soţia mea.

Şi amândoi să mergem pe un drum
Zâmbind tot înainte,
Să trăim viaţa minunat
Te vreau, hai lângă mine.

www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu