Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 7 septembrie 2020

COPILUL CARE VREA ÎN CLASA A2A

Copilul care vrea în clasa a III-a  🙈👍😎

O învățătoarea de la clasa întâi întâmpina dificultăți cu unul din elevii săi.
Ea l-a întrebat:
– Ce se întâmplă cu tine, băiețele?
Băiețelul i-a răspuns:
– Sunt mult prea deștept pentru clasa întâi. Sora mea e în clasa a III-a, iar eu știu mai multe decât ea! Consider că și eu trebuie să învăț în clasa a III-a!

Învățătoarea s-a gândit că asta întrece deja orice măsură și l-a condus pe băiețel la director, explicându-i acestuia situația.
Directorul s-a gândit și i-a spus băiatului:
– Te voi supune unui test, iar dacă nu vei ști să răspunzi corect măcar la una din întrebări, atunci vei merge înapoi în clasa întâi și te vei comporta bine.
Băiețelul a căzut de-acord.
– Cât fac 3 x 3?
– 9.
– Cât fac 6 x 6?
– 36.
Și uite așa răspundea elevul de clasa întâi la fiecare întrebare ce, în opinia directorului, erau întrebări pentru clasa a III-a.
Atunci directorul a privit către învățătoare și i-a spus:
– Cred că aceste elev poate trece fără probleme în clasa a III-a!
Însă învățătoarea a spus:
– Am și eu niște întrebări: Ce are vaca în număr de 4, iar eu – în număr de 2?
Băiețelul, după o pauză, a răspuns:
– Picioare.
– Dar ce se găsește în pantalonii tăi, și nu se găsește într-ai mei?
– Buzunarele.
– Ce face bărbatul, stând în picioare, femeia – așezată, iar câinele – în trei labe?
În acest moment, directorul a făcut ochii mari cât cepele, dar, înainte să reușească să spună ceva, băiețelul a răspuns:
– Dă mâna.
– Ce cuvânt din limba engleză începe cu F și se termină cu K, semnificând foc și pară și emoții?
– Firetruck (Mașina pompierilor).
– Ce cuvânt începe cu F și se termină cu K, și dacă nu ai asta, atunci ești nevoit să te servești cu mâna?
– Fork (Furculița).
– Ce îi dă bărbatul femeii sale după nuntă?
– Numele.
– Ce organ nu are oase, are mușchi și multe vene, pulsează și răspunde de manifestarea dragostei?
– Inima.
Directorul a răsuflat cu ușurare și i-a spus învățătoarei:
– Trimiteți-l odată la Harward! La ultimele 7 întrebări, până și eu aș fi răspuns greșit.
   
Andrei Bordas Mohorea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu