Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 8 septembrie 2020

FATA MISTERIOASĂ

Fata misterioasă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
              8 Septembrie. 2020
     O fată dulce şi frumoasă
De mine s-a apropiat,
     Mi-a şters lacrima de pe faţă
Şi sufletul mi-a mângâiat.

     C-o vorbă caldă, şi suavă
A început a îmi vorbi,
      Simţeam cum inima-mi tresaltă
Din dragoste pentru ea.

    - Ridică, capu, de ce plângi ?
Ce s-a-ntamplat, de ce eşti trist, ?
     Priveşte soarele zâmbind
Şi cerul pur cald şi senin.

      -Nu te opri, mergi înainte
Înfruntă viaţa, nu e greu,
      Acum eu sunt aici, şi te veghez să-ţi fie bine
Pentru că tu eşti ce-mi doresc.

       - Tu nu eşti om, eşti înger bun
Îţi multumesc, că ai venit,
        Mai ridicat de la pământ
Şi astăzi lângă tine-s fericit.

     Şi uite aşa a inceput
O viaţă nouă pentru ei,
     Frumoşi, gingasi, şi fericiţi
Şi se iubesc, ca în poveşti.

    Iubirea stă şi te veghează
Nimeni nu-i singur pe pământ,
     Toţi avem jumătatea noastră
Dacă traim pe-acest pământ.

https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g

www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu