Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 9 septembrie 2020

O SÃ ÎŢI FIE DOR DE MINE

                
                   O să îţi fie dor de mine
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                    9 Septembrie. 2020
       Te văd o fată minunată
De aceia m-am apropiat de tine,
        Cu suflet bun şi inima curată
Cu ochi frumoşi şi chipul ca de zînă.

           Cred mult în tine şi te pretuiesc
Vreau să am grijă să te ocrotesc,
          Prieteni am ales noi doi să fim
Dar sincer îmi doresc mai mult.

         Îţi spun mereu că îmi eşti dragă
Că vreau mai mult de la noi doi,
        Prietenia noastră minunată
Să se transforme în iubire, să fim noi.

       Şi tu mă placi, dar nu îndrăzneşti să-mi spui
Te temi, ti-e frică să alegi,
       Nici nu mă vrei, nici nu mă laşi să plec
E mult prea minunat tot ce trăieşti.

      Mi-ai spus că Mama ta nu vrea să fim noi doi
Că ce ieşim mereu afară,
     Nu-ţi place dar asculţi vorbele ei
E bine aşa, să o respecţi pe Mamă.

      Păcat că nu şti ce-ţi doreşti
Că nu priveşti sufletul meu,
     Te laşi furată de frumosul trup ce îl au alți băieți
Și de micuţele cadouri.

       Dacă eu voi pleca, o să îţi fie dor?
Nu vreau să sufăr, să mă amagesc,
       Dar când tu nu mă vei mai vedea mereu
Poate atunci vei realiza că, te iubesc.

https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g

www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu