Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 27 iunie 2023

TE IUBESC MICUŢA MEA

          Te iubesc micuţa mea
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Te iubesc pentru sufletul tău dulce
Asta m-a făcut să mă indragostesc,
Te iubesc pentru vocea ta blândă
Şi pentru chipul tău de zînă din poveşti.

    Te iubesc pentru fie care bătaie a inimii ce-ţi bate-n piept
Pentru că tu îmi faci zilele senine,
Te iubesc pentru că tu exişti
Şi mă completezi, sunt fericit.

    Te iubesc pentru că tu faci soarele să strălucească
Inima să-mi bată tare-n piept,
Te iubesc micuţa mea frumoasă
Mâţa mea, ingerul meu ceresc.
       Te iubesc mult, din toată inima G♥♥♥♥♥♥♥a
           27 Iunie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu