Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 28 iunie 2023

ÎI MULŢUMESC DIVINITĂŢII

           Îi mulţumesc divinităţii
       (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Îi mulţumesc divinităţii
Că te-a adus în viaţa mea,
Aşa senină şi frumoasă
Dulce cu sufletul curat.

    Eşti fata ce mi-aduce fericirea
Alintul, inimioara mea,
Eşti o minune pentru mine
Visul ce astăzi îl trăiesc real.

    Te iubesc mult îngerul meu
Tu mă împlineşti, tu-mi dai putere,
Eşti unică, ce-a mai frumoasă pe acest pământ
Iubita mea, fată divină.
         28 Iunie. 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu