Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 13 iunie 2023

ACUM E LINIŞTE ÎN SUFLETUL MEU

                   Acum e linişte în sufletul meu
                    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Au trecut toate clipele amare
Norii încet s-au risipit,
Acum pe cerul meu e soare
Pentru că mă iubești şi eşti aici.

    E o poveste, e un vis
Nu am crezut că-l voi trăi vreodată,
Dar uite că s-a împlinit
Şi astăzi viaţa mea este frumoasă.

    Iubirea e un sentiment divin
Ce ne-a legat pe amândoi ,
Ne ţine strâns de mână e mereu cu noi
Şi suntem cei mai fericiţi.

    Să crezi în tine şi în Dumnezeu
Astfel visurile prind viaţă,
Poveştile din cărţi le vei trăi
Dacă eşti bun, şi faci bine mereu
              13 Iunie. 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu