Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 mai 2022

STAI LÂNGĂ MINE

                   Stai lângă mine
     (Autor. Gabfiel Răzvan Stoica)

     S-a întâmplat nici eu nu știu
Să mă îndrăgostesc de tine,
De sufletul tău cald şi bun
Şi de privirea ta senină.

     Acum de tine m-am lipit
Şi te iubesc, cum n-am crezut
Aşa de tare m-am îndrăgostit
Că nu mai pot fără de tine un minut.

     Stai lângă mine, ţine-mă de mână
Vreau să te am mereu aproape,
Să construim o lume bună
Să îmi fi a mea jumătate.

     Eşti fata care m-a făcut
Să zâmbesc, să iubesc,
Stai lângă mine înger bun
Tu eşti tot ce am, şi te iubesc.
               29 Mai. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu