Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 mai 2022

IUBITA MEA

                 Iubita mea
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Tu eşti iubita mea
Şi îmi eşti tare dragă,
Îmi bate inima
În piept cu foc şi dor.

     Suntem la început
Şi ard de nerăbdare,
Să vi, să-mi fi aproape
Şi să te strâng în braţe.

     Mă doare când te supăr
Greşesc fără să vreau,
Îmi dorec mult iubito
Să vi la pieptul meu.

     Tu eşti ingerul meu
Te preţuiesc enorm,
Iubito te aștept
Vino că mor de dor.
        17 Mai. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu